Czego szukasz?

Notificaciones
¡Ahora estamos más cerca de ti!
Hemos activado un nuevo sistema de notificaciones para mantenerte siempre al día de novedades y promociones.
¡DeporXperience Member Days!
¡DeporXperience Member Days!
25% extra en puntos en todas tus compras del 28 al 31 de octubre.
¡DeporXperience Member Days!
¡DeporXperience Member Days!
25% extra en puntos en todas tus compras del 28 al 31 de octubre.
Ver

Twój koszyk

488 produktów z

Arena

488 produktówSortuj:Najbardziej popularneCena rosnącoCena malejąco
488 produktów

Marka Arena została stworzona przez sportowego wizjonera Horsta Dasslera, syna założyciela i prezesa Adidas France. Podczas Letnich Igrzysk Olimpijskich w 1972 roku Dassler był obecny w basenie, kiedy Mark Spitz zdobył swoje historyczne 7 medali. Dassler, podobnie jak reszta świata, był zdumiony, że Spitz nie tylko był pierwszym sportowcem, który zdobył 7 złotych medali na jednej olimpiadzie, ale jednocześnie ustanowił 7 nowych rekordów świata. Dassler od razu zaczął snuć plany stworzenia firmy zajmującej się sportami wodnymi i stworzył nową markę pływacką znaną dziś jako Arena.

W 1973 roku, zaledwie rok po igrzyskach, Arena wypuściła na rynek swoją pierwszą linię kostiumów kąpielowych na zawody, wprowadzając Skinfit®. Nowy ultralekki materiał ważył zaledwie 180 gramów i został zaprojektowany tak, aby przylegał do ciała pływaka jak druga skóra.

Dassler wiedział, że sponsoring sportowy jest kluczem do sukcesu marki, dlatego przygotowując się do nadchodzących Igrzysk Olimpijskich, Arena zaczęła współpracować z innymi indywidualnymi sportowcami, którzy mogli przekazywać informacje zwrotne na temat projektowania i rozwoju produktów. , generują oczekiwania wobec sportów wodnych. W 1976 roku sportowcy i produkty Arena były gotowe na Igrzyska Olimpijskie w Montrealu. Wśród członków oryginalnego Arena Elite Team byli mistrzowie świata tacy jak Mark Spitz (USA), Novella Calligaris (ITA), Steve Furniss (USA), David Wilke (Wielka Brytania), Shirley Babashoff (USA), Gary Hall (USA), Klaus Dibiasi (ITA), Ulrika Knape (SWE) i Maxine „Miki” King (USA). Ciężka praca zarówno sportowców, jak i Areny, aby przygotować się do Igrzysk Olimpijskich w Montrealu, opłaciła się, a Arena Elite Team zdobyła niesamowitą liczbę 44 medali olimpijskich. Dwa lata później na Mistrzostwach Świata w Berlinie Zachodnim sportowcy używający produktów Arena zdobyli łącznie 62 medale, czyli prawie 75% ogólnej liczby medali i pobili 9 rekordów świata. Członkowie oryginalnego zespołu ustanowili łącznie 83 rekordy świata.

Na Igrzyskach Olimpijskich w Seulu w 1988 roku najnowszy członek Arena Elite Team, Matt Biondi, został drugim pływakiem, który zdobył 7 medali na jednych Igrzyskach Olimpijskich. Prawie dorównując rekordowi medalowemu Spitz, 5 z 7 medali Biondiego było złotych, a 4 z nich zdobył z rekordami świata.

Na początku lat 90. Arena była gotowa do wprowadzenia kolejnego znaczącego postępu technologicznego: AquaRacer, który został zaprojektowany, aby utrzymać pływaków w szybowaniu w wodzie dzięki wyjątkowo gładkiemu wykończeniu i wyjątkowemu dopasowaniu z maksymalną swobodą ruchów. W 1997 roku zespół Arena Design & Development zrobił to ponownie i zaniemówił wszystkim, wprowadzając X-Flat, materiał, który był jeszcze cieńszy, bardziej miękki i lżejszy niż AquaRacer. O 25% lżejszy niż jakikolwiek inny materiał używany w produktach zawodniczych, X-Flat zapoczątkował to, co miało nadejść w roku 2000. W tym samym czasie Arena Elite Team kontynuowała rekrutację nowych talentów pływackich, którzy mieli stać się wszechstronnie czasowi mistrzowie świata. W jej skład weszły takie talenty jak Alexander Popov i Franziska van Almsick, dwie z dominujących pływaków na światowej scenie lat 90.

Dążenie Areny do przekraczania ustalonych limitów przyniosło światu dwa przełomowe rozwiązania technologiczne: Powerskin (2000) i Powerskin X-Treme (2004). Technologia Powerskin stała się wizytówką nowej generacji elitarnych strojów zakrywających całe ciało, ponieważ nowe kostiumy prawie całkowicie zakrywały ciało sportowca.

Filozofia Areny polega na tym, że wszyscy sportowcy są nastawieni na zwycięstwo, bycie na podium lub osiągnięcie swoich rekordów życiowych, a ostatecznym celem jest zawsze zwycięstwo. Marka Arena ma ten sam napęd. Odkąd założyciel Areny, Horst Dassler, rozpoczął swoją przygodę, Arena była nastawiona na wygrywanie. Jej celem jest wzmacnianie i promowanie sportów wodnych, poprzez nieustanne dążenie do tworzenia drużyn ze sportowcami, którzy inspirują, dostarczając produkty spełniające, a nawet przekraczające ich oczekiwania. A dzięki ponad 30-letniej praktyce ustanowiła kadencję wśród sportowców i jej produktów.

Kategorie powiązane z Arena